• نحوه رسيدگي به اعتراضات و شکايات مشتري.

 

دریافت شکایات و نارضایتی‏ های مشتریان محترم به‏ صورت حضوری و غیرحضوری از روش‏هایی که به آن اشاره خواهد شد، امکان پذیر می‏باشد:

ارایه شکایت به صورت حضوری طی مراحل زیر انجام می‏شود: 

  • دریافت فرم ثبت شکایت از روابط عمومی / دبیرخانه
  • تکمیل فرم شکایت توسط شاکی (ذکرشماره قرارداد  و اطلاعات تماس الزامی است.)
  • تحویل فرم تکمیل شده به روابط عمومی / دبیرخانه
  • دریافت شماره اندیکاتور/ کد رهگیری از روابط عمومی

 

ارایه شکایت به صورت غیرحضوری:

جهت سهولت در ثبت شکایت غیرحضوری 6 روش درنظر گرفته شده است:

  • وب سایت :

امکان دریافت و ثبت شکایات دریافتی از مشتریان محترم از طریق وب سایت شرکت  امکان پذیر می‏باشد.

  • پست الکترونیک :

جهت سهولت در دریافت شکایات و نارضایتی، مشتریان می‏توانند نامه شکواییه خود را با ذکر شماره قرار داد ،به آدرس crm@fastlease.ir ارسال نمایند. پس از  ثبت شکایت یک نسخه از فرم ثبت شکایت  همراه با کد رهگیری به ايميل ارسال كننده ارسال می‏گردد.

  • فاکس :

شماره فاکس شرکت به شماره 02122924245 دریافت کننده شکایات و پیشنهادات مشتریان محترم می‏باشد.

 

پیگیری شکایات :

پیگیری شکایت بصورت غیر حضوری از دو طریق امکان پذیر می‏باشد:

 

 

تماس تلفنی :

در طول مراحل رسیدگی به شکایت، کاربر می‏تواند از طریق شماره تلفن 02122924244 با واحد روابط عمومی/ دبیرخانه و ارایه کد رهگیری نسبت به پیگیری آخرین وضعیت پرونده خود اقدام نماید.

 

 

ارسال ایمیل :

شاکی می تواند با ارایه کد رهگیری در قسمت موضوع نامه نسبت به درخواست وضعیت پرونده خود به آدرس crm@fastlease.ir اقدام نماید. وضعیت پرونده از طریق ایمیل به وی اطلاع رسانی خواهد گردید.

 

مدت زمان پاسخگویی به شکایت :

فرآیند رسیدگی به شکایت، با توجه به موضوع شکایت از یک روزکاری تا یک ماه به طول خواهد انجامید.

 

نتیجه رسیدگی به شکایت:

نتیجه رسیدگی به شاکی ابلاغ خواهد شد و در صورت رضایت شاکی، اقدامات بعدی صورت خواهد گرفت. اگر مشتری(یا شاکی)  از فرآیند رسیدگی به شکایات نارضایتی داشته باشد به طور مستقیم می‏تواند شکایت خود را به دفتر مدیرعامل تقدیم و نتیجه را پس از 2 روز کاری از طریق روابط عمومی/ دبیرخانه پیگیری نماید.